להתחברות

להט"ב | מקורות

הומואים נמשכים לגברים כמו שאני נמשך לנשים?

הבחור הסתכל עלי בתדהמה :

"אתה רוצה לומר לי שהומואים נמשכים לגברים ממש כמו שאני נמשך לנשים?!"

אמרתי לו שממש כך , ובידוק כמו שהוא צריך להיאבק בראיות אסורות מול נשים , אני ושכמותי צריכים להיאבק בראיות כאלה מול גברים .
סיפרתי לו על כך שבשבילנו חוף נפרד עם גברים בלבד יכול להיות בעייתי אפילו יותר מאשר חוף מעורב .
סיפרתי לו שבשביל בחורים דתיים רבים המקווה הוא מחוץ לתחום בגלל הראיות האסורות שיש בו.
סיפרתי לו על החיים שלי ושל רבים כמותי בפנימיה בישיבה התיכונית ולאחר מכן בישיבת ובצבא , בהם הייתי צריך להתמודד עם מראות שאף אחד מהחברים שלי לא היה צריך להתמודד איתם .
"וואו " הוא הגיב לדבריי " עכשיו אני מבין מה עובר עליכם , זה באמת לא פשוט "
נכון , אמרתי לו , זה באמת לא פשוט .
מבחינתי חוסר ההבנה של הבחור במשיכה שלנו ההומואים , משקף את חוסר ההבנה בציבור הכללי , והוא מבחינתי שורש הבעיה של כל השיח על ההומואים הדתיים .
אתם הגברים הדתיים הסטרייטים פשוט לא מאמינים לנו .
אתם הגברים שנמשכים משיכה כל כך עזה לנשים , שאפילו אצבע קטנה שבאישה יכולה להעלות בכם הרהורים כדברי חז"ל , שמזהירים אותנו על כך שאפילו קול באישה הוא ערווה ,
אתם לא יכולים להעלות בדעתכם שאני ושכמותי מרגישים אותו דבר בידיוק כלפי גבר . באותן עוצמות ובאותה מידה.
אתם מעיזים לומר לנו שאנחנו חיים בדמיונות , אתם אומרים לנו שבקלות אפשר לצאת מזה , וכל מה שצריך זה מעט כוח רצון , בעוד שלבחור סטרייט שנמשך לנשים לא תעיזו לומר כאלה דברים .
שם אתם לוקחים את הדברים ברצינות , שם אתם אומרים שברור שלא מדובר על דמיון , ושאין אפוטרופוס לעריות . ושכל אדם נמצא תמיד בסכנת נפילה . וששמירת עיניים היא עניין חשוב מאוד .
כשתתחילו להתייחס אלינו ברצינות ובכבוד הראוי , כשתתחילו להאמין לגמרי במה שאנחנו אומרים , אולי יוכל גם להיווצר שיח אמין ובונה בין הרבנים המחנכים והמטפלים למיניהם לבין הציבור שלנו .

זה ציבור של אנשים שאולי אתם לא ממש מכבדים, שאולי אתם גם נרתעים מהם ואולי אפילו בזים להם , אבל ההתמודדויות שאיתם הם מתמודדים בחיים ( תוך כדי בזיונות והעלבות מאחרים) , התמודדויות שאתם הגברים הסטרייטים לעולם לא תעברו , מבחינתי מעוררים כבוד ממש , ואפילו הערצה .

אל הפוסט >

מקורות קרובים

Avatar

היחס להומוסקסואלים בהלכה

פרופ' ישעיהו ליבוביץ